نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم
سرخط خبرها

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردمیم+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۵۰۷۸۵
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردمیم+ فیلم و عکس
فرمانده کل سپاه در سفر دوباره به مناطق زلزله‌زده خوی و بازدید میدانی از نحوه آواربرداری گفت: سپاه همانند روز‌های نخست زلزله، با تمام توان این بار در بحث آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده در کنار مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود به خوی در کمپ شهرک ولی‌عصر این شهرستان حاضر شد و از وضعیت اسکان مردم زلزله‌زده بازدید کرد.

پس از این بازدید، وی از روند آواربرداری و بازسازی برخی منازل مسکونی و نیز اقدامات گروه‌های جهادی و ماشین آلات سپاه که در این مناطق مشغول آوار برداری هستند بازدید میدانی کرد.

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم هستیم

سرلشکر سلامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: سپاه همانند روز‌های نخست زلزله، با تمام توان این بار در بحث آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده در کنار مردم است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور نیرو‌ها و امکانات سپاه در منطقه گفت: ماشین آلات مهندسی و اکیپ‌های بسیج سازندگی و بیش از ۶۰ گروه جهادی در منطقه مشغول خدمت رسانی هستند.

سرلشکر سلامی در پاسخ به درخواست‌های مردم درباره لزوم رسیدگی به وضعیت مستاجران زلزله‌زده تاکید کرد: دولت تسهیلاتی برای مستاجران مصوب کرده است و برای تاکید با مسئولین استانی در این باره حتما صحبت می‌کنیم تا نگرانی‌ها و دغدغه‌ها به صورت جدی پیگیری شود. بازسازی مناطق زلزله زده خوی با سرعت انجام می‌شود.

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم هستیم

سرلشکر سلامی همچنین در بدو ورود در کمپ شهرک ولی‌عصر اظهار داشت: سپاه در کنار مجموعه دولت و سایر ارگان‌ها تمام امکانات خود را جهت کاهش مشکلات مردم و بازسازی سریع خانه‌های تخریبی گسیل کرده است.

وی در بازدید از یکی از خانه‌های بازسازی شده که در زلزله ۱۳مهر خوی آسیب دیده بود، تاکید کرد: همانند این خانه‌ها که در کمتر از شش ماه به اتمام رسید، تلاش می‌شود خانه‌های تخریب شده در زلزله اخیر نیز به‌زودی بازسازی شود.

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم هستیم

فرمانده کل سپاه با تقدیر از تلاش همه مجموعه‌های خدمت‌رسان گفت: همه تلاش‌ها بر این جهت متمرکز شده تا مردم هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند ومشکلات مردم به سرعت رفع شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به خدمات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سپاه شهدا، بسیج سازندگی و گروه‌های مهندسی و جهادی سپاه تصریح کرد: ضمن استمرار خدمات که رضایت مردمی را هم به دنبال داشته است، دستور دادیم تا در برخی حوزه‌ها مانند پخت غذا ظرفیت بیشتری ایجاد و به تعداد بیشتری از مردم خدمات رسانی شود.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به لزوم بازگشت سریع به وضع قبل از زلزله گفت: مردمی که منازلشان اسیب ندیده به دور از فضای نگرانی و شایعات می‌توانند به خانه‌های خود برگردند.

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم هستیم

وی با تاکید بر پیگیری نگرانی مردم شهرستان خوی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتهای مشکلات در کنار مردم است.

سرلشکر سلامی پس از بازدید از کمپ‌های شهرک ولی عصر و آواربرداری برخی منازل توسط سپاه، راهی روستای مرتضی قلی کندی شد.

گفتنی است؛ سردار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی، سردار علایی فرمانده سپاه خوی، معاون عمرانی استاندار و فرماندار شهرستان خوی در این بازدید فرمانده کل سپاه را همراهی کردند.

جزئیات سفر دوباره فرمانده کل سپاه به خوی| سرلشکر سلامی: با تمام توان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کنار مردم هستیم

به گزارش شهرآرانیوز، این دومین سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۰روز اخیر به مناطق زلزله زده خوی است. پیشتر نیز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه بازدید داشته است.

از اولین ساعات زلزله بیش از ۲۵۰ جهادگر بسیجی در قالب ۶۰گروه جهادی بسیج سازندگی در منطقه حضور یافته و مشغول امداد رسانی و گروه‌های مهندسی با ادوات و ماشین آلات مهندسی سپاه نیز در بحث آوار برداری و بازسازی منازل آسیب دیده مشغول کمک رسانی هستند.

همچنین قرارگاه حمزه سیدالشهدا با برپایی آشپزخانه، با پخت و توزیع روزانه ۱۵هزار پرس غذای گرم در بین مردم و استقرار نانوایی سیار در منطقه و همچنین اکیپ‌های سیار بیمارستان شهید عارفیان سپاه مشغول خدمت رسانی هستند. مدیریت و خدمت رسانی در اکثر کمپ‌ها نیز با نیرو‌های جهادگر بسیجی سپاه بوده و در اکثر این کمپ‌های تحت مدیریت سپاه استقرار سرویس‌های بهداشتی و حمام توسط سپاه نیز صورت گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->